Przez niemal cały wrzesień ub.r. agencja badawcza Experience Institute po raz kolejny prowadziła badanie klientów spółek ciepłowniczych Grupy Kapitałowej ECO. Wyniki certyfikacyjne GK ECO są bardzo wysokie i osiągają wartości od 94 do 98 proc. Główny indeks FPK (Firmy Przyjaznej Klientowi) wynosi 96 proc.
Wśród mocnych stron GK ECO klienci najczęściej wymieniają: niezawodność, stabilność oraz brak przerw w dostawach. Cenią sobie dobry kontakt oraz komunikację, a także szybką reakcję na zgłaszane sprawy czy awarie.
Bardzo wysoko jest też oceniane doświadczenie procesu zakupowego. Prawie wszyscy klienci (99 proc.) uważają, że w ECO można w łatwy i wygodny sposób dokonać zakupu usługi. Oceny te są porównywalne do tych z roku 2022. Jeśli chodzi o porównanie z laureatami programu z 2022 roku, to proces zakupowy w grupie ECO jest oceniony znacznie wyżej. Dwie trzecie badanych firm przyznało, że ECO wspiera ich w optymalizacji odbioru ciepła w obiekcie.
W pytaniu o to, co spółki GK ECO mogłyby poprawić, 38 proc. badanych wymienia obniżenie cen usług. Na poprawę komunikacji z klientami wskazało 7 proc. badanych, a 4 proc. odpowiedzi dotyczy modernizacji sieci ciepłowniczej.
– Firma Przyjazna Klientowi to program, w którym uczestniczymy od kilkunastu lat, by monitorować jakość naszych usług, doskonalić relacje z klientami i jakość ich obsługi – mówi Tomasz Piętka, dyrektor ds. handlowych ECO. – Dziękuję wszystkim pracownikom GK ECO obsługującym klientów za waszą pracę, dzięki której po raz kolejny spółki grupy otrzymały godło Firmy Przyjaznej Klientowi.
Uroczysta Gala wręczenia statuetek Firma Przyjazna Klientowi odbyła się 20 lutego br. w Warszawie. GK ECO reprezentowali odpowiedzialni za relacje z klientami przedstawiciele nagrodzonych spółek.