Veolia wróciła do aktywnego ofertowania po okresie zamrożenia cen energii – w swoim portfelu ma zarówno duże wolumenowo podmioty, jak i ważne marki i obiekty, takie jak właśnie Schronisko PTTK Morskie Oko.

400

tys.


osób co roku  odwiedza schronisko PTTK nad Morskim Okiem

– Praca dla takich podmiotów jak Schronisko PTTK Morskie Oko to dla nas zaszczyt. Zmieniamy ofertę produktów tak, aby być partnerem dla naszych klientów we wdrażaniu kompleksowych rozwiązań, dostosowanych do ich potrzeb i optymalnego zużycia energii. Wprowadziliśmy niedawno nowe produkty sprzedaży gazu oraz odkupu energii elektrycznej z małych OZE, mamy już wstępne zadowalające wyniki z ich sprzedaży – mówi Artur Dembny, dyrektor sprzedaży Veolia Energy Contracting Poland, spółki handlowej Grupy Veolia w Polsce, zajmującej się m.in. sprzedażą energii, gazu i ciepła, odkupu energii z OZE oraz sprzedażą usług efektywności energetycznej.

***

Veolia jest obecna w 59 miastach w Polsce. Celem Grupy Veolia jest skupienie się na całkowitym wyeliminowaniu węgla z miksu paliwowego do 2030 roku, mając na względzie dywersyfikację źródeł energii, zapewnienie bezpieczeństwa dostaw ciepła oraz osiągnięcie neutralności klimatycznej w 2050 roku.